• FAQ

  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
    To łatwe, a zakupy powinny zająć Ci klika minut. Po prostu wybierz przedmiot z dowolnej zakładki na stronie Roskosh i dodaj go do koszyka. Uzupełnij dane personalne oraz dane wysyłkowe, których wymaga system. Po zakończeniu zakupów postępuj zgodnie z wybraną procedurą płatności.
  2. Jak mogę zrealizować kupon upominkowy online?
    Otrzymałaś voucher do wykorzystania w sklepie Roskosh? Wystarczy, że podczas finalizowania zakupów wpiszesz podany kod rabatowy, a do ceny doliczy się określony rabat.
  3. Czy mogę wybrać opcje płatności przy odbiorze?
    Niestety nie, sklep Roskosh nie przyjmuje płatności za pobraniem. Wysyłam wyłącznie opłacone zamówienia.
  4. Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
    Nie, w Roskosh zakupy nie wymagają zakładania konta.
  5. Chcę otrzymać fakturę do zamówienia.
    Oczywiście, faktura VAT zostanie wystawiona do zamówienia. W miejscu notatki do zamówienia podaj mi swoje dane. Dokument znajdziesz w swojej paczce.
  6. Mam problem ze złożeniem zamówienia online.
    Możesz spróbować złożyć kolejne zamówienie przez stronę internetową lub skontaktować się ze mną pod adresem kontakt@roskosh.pl,podając szczegóły zamówienia, które próbujesz złożyć. W mailu zawrzyj, jak najwięcej informacji takich jak: rodzaj przeglądarki, z której korzystasz czy godzina i data złożenia zamówienia, a ja postaram Ci się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe.
  7. Nie otrzymałam e-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia.
    Jeżeli po kilku minutach od złożenia zamówienia nie otrzymasz systemowej wiadomości z potwierdzeniem, napisz do mnie wiadomość na adres kontakt@roskosh.pllub skorzystaj z formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie. Sprawdzę na czym polega problem i postaram Ci się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe. Pamiętaj, że wystarczy drobna literówka w adresie mailowym, by system wysłał wiadomość pod błędny adres. Pamiętaj, aby podpisać się imieniem i nazwiskiem. Pomoże mi to szybciej zidentyfikować Twoje zamówienie.
  8. Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
    Złóż nowe zamówienie informując nas wcześniej mailowo o chęci anulowania poprzedniego. Pamiętaj jednak, że niektóre projekty dostępne są w pojedynczych egzemplarzach. Zablokujesz sobie tym samym ponowną możliwość zakupu wybranego modelu.
  9. Czy mogę anulować zamówienie?
    Informacje o anulowaniu zamówienia musisz przekazać drogą e-mailową na adres kontakt@roskosh.pl. Potrzebuję do tego Twojego imienia, nazwiska, numeru zamówienia oraz numeru konta do zwrotu należności.
  10. Czy jest opcja zapakowania na prezent?
    W Roskosh uwielbiam sprawiać przyjemność przyjaciołom i bliskim! Osobiście postaram się wyjątkowo zapakować Twoje zamówienie. Proszę o notatkę podczas składania zamówienia. Do przesyłki dołożę również karnecik, na którym możesz wypisać życzenia dla obdarowanej osoby albo zrobię to za Ciebie, jeżeli zamówienie ma trafić bezpośrednio w ręce adresatki.
  11. Jaka jest polityka zwrotów?
    Przysługuje Ci możliwość zwrotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Dodaj proszę wypełniony formularz zwrotu dostępny w zakładce informacje bądź napisz do mnie wiadomość email w której zawrzesz najważniejsze informacje dotyczące zwrotu. Przedmioty muszą być nieużywane i zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Usunięcie jakichkolwiek etykiet spowoduje unieważnienie wszelkich zwrotów. Do zwrotu powinien być dołączony paragon, który znajduje się pod etykietą nadawczą oraz formularz zwrotu dostępny w zakładce INFORMACJE.
  12. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    Zwrot należności następuje poprzez przelew tradycyjny, także pamiętaj o umieszczeniu w formularzu zwrotu Twojego numeru konta. Zwrot środków następuje do 4 dni po odbiorze przesyłki zwrotnej. 
  13. Przegapiłam termin zwrotów.
    Dwutygodniowy okres zwrotów oznacza, że ​​nie możemy przyjąć zwrotów poza podanym okresem. Jeśli otrzymamy Twój zwrot w późniejszym terminie, przedmiot zostanie Ci zwrócony, a zwrot pieniędzy nie zostanie zrealizowany.
  14. Zamówiłam online i nie otrzymałam pełnego zamówienia.
    Wszystkie zamówienia pakuję samodzielnie, z dużą uwagą, ale jak wiemy: błądzić jest rzeczą ludzką, dlatego jeśli Twoje zamówienie będzie niekompletne - nie krępuj się, napisz do mnie wiadomość. Na mój koszt prześlę Ci brakujący element zamówienia tym samym sposobem, który wybrany został przy składaniu zamówienia.