-
FAQ
- Jak mogę złożyć zamówienie?
To łatwe, a zakupy powinny zająć Ci klika minut. Po prostu wybierz przedmiot z dowolnej zakładki na stronie Roskosh i dodaj go do koszyka. Uzupełnij dane personalne oraz dane wysyłkowe, których wymaga system. Po zakończeniu zakupów postępuj zgodnie z wybraną procedurą płatności. - Jak mogę zrealizować kupon upominkowy online?
Otrzymałaś voucher do wykorzystania w sklepie Roskosh? Wystarczy, że podczas finalizowania zakupów wpiszesz podany kod rabatowy, a do ceny doliczy się określony rabat. - Czy mogę wybrać opcje płatności przy odbiorze?
Niestety nie, sklep Roskosh nie przyjmuje płatności za pobraniem. Wysyłam wyłącznie opłacone zamówienia. - Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie, w Roskosh zakupy nie wymagają zakładania konta. - Chcę otrzymać fakturę do zamówienia.
Oczywiście, faktura VAT zostanie wystawiona do zamówienia. W miejscu notatki do zamówienia podaj mi swoje dane. Dokument znajdziesz w swojej paczce. - Mam problem ze złożeniem zamówienia online.
Możesz spróbować złożyć kolejne zamówienie przez stronę internetową lub skontaktować się ze mną pod adresem kontakt@roskosh.pl,podając szczegóły zamówienia, które próbujesz złożyć. W mailu zawrzyj, jak najwięcej informacji takich jak: rodzaj przeglądarki, z której korzystasz czy godzina i data złożenia zamówienia, a ja postaram Ci się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe. - Nie otrzymałam e-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia.
Jeżeli po kilku minutach od złożenia zamówienia nie otrzymasz systemowej wiadomości z potwierdzeniem, napisz do mnie wiadomość na adres kontakt@roskosh.pllub skorzystaj z formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie. Sprawdzę na czym polega problem i postaram Ci się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe. Pamiętaj, że wystarczy drobna literówka w adresie mailowym, by system wysłał wiadomość pod błędny adres. Pamiętaj, aby podpisać się imieniem i nazwiskiem. Pomoże mi to szybciej zidentyfikować Twoje zamówienie. - Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Złóż nowe zamówienie informując nas wcześniej mailowo o chęci anulowania poprzedniego. Pamiętaj jednak, że niektóre projekty dostępne są w pojedynczych egzemplarzach. Zablokujesz sobie tym samym ponowną możliwość zakupu wybranego modelu. - Czy mogę anulować zamówienie?
Informacje o anulowaniu zamówienia musisz przekazać drogą e-mailową na adres kontakt@roskosh.pl. Potrzebuję do tego Twojego imienia, nazwiska, numeru zamówienia oraz numeru konta do zwrotu należności. - Czy jest opcja zapakowania na prezent?
W Roskosh uwielbiam sprawiać przyjemność przyjaciołom i bliskim! Osobiście postaram się wyjątkowo zapakować Twoje zamówienie. Proszę o notatkę podczas składania zamówienia. Do przesyłki dołożę również karnecik, na którym możesz wypisać życzenia dla obdarowanej osoby albo zrobię to za Ciebie, jeżeli zamówienie ma trafić bezpośrednio w ręce adresatki. - Jaka jest polityka zwrotów?
Przysługuje Ci możliwość zwrotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Dodaj proszę wypełniony formularz zwrotu dostępny w zakładce informacje bądź napisz do mnie wiadomość email w której zawrzesz najważniejsze informacje dotyczące zwrotu. Przedmioty muszą być nieużywane i zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Usunięcie jakichkolwiek etykiet spowoduje unieważnienie wszelkich zwrotów. Do zwrotu powinien być dołączony paragon, który znajduje się pod etykietą nadawczą oraz formularz zwrotu dostępny w zakładce INFORMACJE. - Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot należności następuje poprzez przelew tradycyjny, także pamiętaj o umieszczeniu w formularzu zwrotu Twojego numeru konta. Zwrot środków następuje do 4 dni po odbiorze przesyłki zwrotnej. - Przegapiłam termin zwrotów.
Dwutygodniowy okres zwrotów oznacza, że nie możemy przyjąć zwrotów poza podanym okresem. Jeśli otrzymamy Twój zwrot w późniejszym terminie, przedmiot zostanie Ci zwrócony, a zwrot pieniędzy nie zostanie zrealizowany. - Zamówiłam online i nie otrzymałam pełnego zamówienia.
Wszystkie zamówienia pakuję samodzielnie, z dużą uwagą, ale jak wiemy: błądzić jest rzeczą ludzką, dlatego jeśli Twoje zamówienie będzie niekompletne - nie krępuj się, napisz do mnie wiadomość. Na mój koszt prześlę Ci brakujący element zamówienia tym samym sposobem, który wybrany został przy składaniu zamówienia.